Wellvita – et trygt sted å handle

Hos Wellvita prioriterer vi sikkerhet, åpenhet og tett kontakt med kundene våre. Det har vært fundamentet i vår virksomhet helt siden vi startet. Derfor legger vi stor vekt på å skape en trygg kjøpsopplevelse for alle - både deg som ikke er så vant til å handle på nett og deg som er en mer erfaren netthandler.

På hjemmesiden vår kan du administrere abonnement ditt. Du kan utsette neste levering og avtale en telefonsamtale med en helsekostveileder på kundeservice. Du kan også ringe direkte på telefon 37 08 13 00 (åpent alle hverdager kl. 8-16).

Vi hjelper deg med det du lurer på.

Det er mange grunner til å velge oss...

Administrer ditt abonnement selv

Vår virksomhet er bygd på trygghet. Nettopp derfor har vi gjort det enkelt og oversiktlig å administrere ditt eget abonnement. På hjemmesiden vår kan du avslutte, gjenopprette eller sette abonnemetet ditt på pause, samt utsette neste levering. Det er du som er i førersetet på ditt abonnemet.

Ønsker du å snakke med noen, kan du ringe oss på tlf: 37 08 13 00 alle hverdager mellom 08.00 og 16.00, eller du kan bestille en samtale fra oss på et tidspunkt som passer deg. Det er enkelt å komme i kontakt med oss.

Enkel betaling via kundeportal

Når du blir kunde hos Wellvita, får du ikke bare kontroll over ditt abonnement, men også over dine betalinger. På vår kundeportal kan du registrere automatisk betaling. Du slipper dermed å ta frem kortet hver gang du mottar en ny levering, samt at du alltid har en oversikt over fremtidige betalinger. Du kan besøke vår kundeportal her.


Levering direkte til deg

Trygghet handler ikke bare om sikker betaling, men også om sikker levering.  

For mange føles det utrygt – og kanskje ubeleilig – når leveringer havner på et utleveringssted langt vekk fra hjemmet. Hos Wellvita trenger du ikke å bekymre deg om det. De fleste av våre produkter er designet for å passe i postkassen din. Det er deilig enkelt.  


Toppscore på Trustpilot 

Wellvitas suksess er bygd på et fundament av fornøyde og trofaste kunder. Våre kunders tillit er det parameteret vi måler oss selv på - og vi jobber daglig med å gjøre det ennå bedre. Derfor mener vi også at Trustpilot er et godt verktøy for deg som kunde.  

På Trustpilot har du mulighet for å lese hvordan andre kunder bedømmer sin opplevelse når de handlet hos Wellvita. Vi er stolte av vår score på 4,2 stjerner ut av 5 mulige - og takker kundene våre for alle anmeldelser. De gode anmeldelsene gjør oss trygge på at det vi gjør er riktig, de konstruktive hjelper oss til å bli enda bedre.



En kundeservice på norsk jord

I en tid hvor kundeservice i stigende grad foregår digitalt, holder Wellvita fast i å tilby personlig service. Det er viktig at du har mulighet til å få hjelp over telefon og ikke bare bli overlatt til deg selv. Derfor sitter våre kundeservicemedarbeidere klare til å besvare dine spørsmål og veilede deg på vårt norske hovedkontor i Åmli - mandag til fredag 08.00 - 16.00.  



Skandinavisk kvalitet 

Med mer enn 35 års erfaring med kosttilskudd har vi bygd opp mye kunnskap om naturens mange ingredienser. Vi henter våre råvarer overalt i verden, men utvikler og produserer selv våre kosttilskudd i Danmark. Derfor er vi i stand til å selge varer av høy kvalitet, uten et eller flere fordyrende mellomledd. Det er med på å skape trygghet for deg som kunde.  

 

Sikre produkter 

Alle produktene våre er fremstilt under farmasøytisk kontroll innen EU. Vi forholder oss til forordninger og regler publisert av EFSA (Den europeiske myndighet for næringsmiddeltrygghet). Et ekspertorgan som har til formål å levere uavhengig, vitenskapelig rådgivning om bl.a. matvarer, hvor kosttilskudd inngår.  

Du kan lese mer her: http://www.efsa.europa.eu/