Wellvita – et trygt sted å handle

Hos Wellvita prioriterer vi sikkerhet, åpenhet og tett kontakt med kundene våre. Det har vært fundamentet i virksomheten helt siden vi startet. Derfor legger vi stor vekt på å skape en trygg kjøpsopplevelse for alle – både deg som ikke er så vant til å handle på nett, og deg som er en mer erfaren netthandler. 

Om du ønsker å gjøre endringer i abonnementet ditt, hjelper vi deg gjerne.  Ring oss direkte på telefon 37 08 13 00 (åpent alle hverdager kl. 8–16). 

Vi hjelper deg med det du lurer på. 

Det er mange grunner til å velge oss... 

Enkel tilpasning av ditt abonnement 

Vår virksomhet er bygd på trygghet. Nettopp derfor har vi gjort det enkelt å tilpasse abonnementet ditt slik det passer deg best. Kontakt kundeservice på telefon 37 08 13 00 alle hverdager mellom 08.00 og 16.00, så hjelper vi deg med å avslutte, gjenoppta eller sette abonnementet ditt på pause, samt utsette neste levering. Det er enkelt å komme i kontakt med oss. 

 

Enkel betaling 

Når du blir kunde hos Wellvita, får du full oversikt over betalingene dine. Ønsker du automatisk betaling eller andre endringer i betalingsmåten, hjelper kundeservice deg med å ordne dette. Ring oss på 37 08 13 00, så finner vi den løsningen som passer deg best. 

 

Levering direkte til deg 

Trygghet handler ikke bare om sikker betaling, men også om sikker levering. 

For mange føles det utrygt – og kanskje ubeleilig – når leveringer havner på et utleveringssted langt unna hjemmet. Hos Wellvita trenger du ikke å bekymre deg for det. De fleste av produktene våre er designet for å passe i postkassen din. Det er deilig enkelt. 

 

Toppscore på Trustpilot 

Wellvitas suksess er bygd på fornøyde og trofaste kunder. Våre kunders tillit er det viktigste vi måler oss på – og vi jobber daglig med å bli enda bedre. 

På Trustpilot kan du lese hvordan andre kunder vurderer opplevelsen sin hos Wellvita. Vi er stolte av vår score på 4,0 av 5 stjerner, og takker kundene våre for alle anmeldelser. De gode anmeldelsene gjør oss trygge på at vi gjør det riktige, mens de konstruktive hjelper oss til å bli enda bedre. 

 

En kundeservice på norsk jord 

I en tid hvor kundeservice ofte foregår digitalt, holder Wellvita fast i å tilby personlig service. Det er viktig for oss at du kan få hjelp over telefon og ikke bare bli overlatt til deg selv. Våre kundeservicemedarbeidere sitter klare til å hjelpe deg og svare på spørsmål på vårt norske hovedkontor i Åmli – mandag til fredag 08.00–16.00. 

 

Skandinavisk kvalitet 

Med mer enn 35 års erfaring med kosttilskudd har vi bygd opp solid kunnskap om naturens mange ingredienser. Vi henter råvarene våre fra hele verden, men utvikler og produserer selv våre kosttilskudd i Danmark. Slik kan vi tilby produkter av høy kvalitet – uten unødvendige mellomledd. Det gir trygghet for deg som kunde. 

 

Sikre produkter 

Alle produktene våre er fremstilt under farmasøytisk kontroll innenfor EU. Vi følger forordninger og regler publisert av EFSA (Den europeiske myndighet for næringsmiddeltrygghet) – et ekspertorgan som leverer uavhengig, vitenskapelig rådgivning om blant annet matvarer og kosttilskudd. 

Du kan lese mer her: http://www.efsa.europa.eu/